CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Lilypie - Fourth Birthday

Lilypie - Kids Birthday

Lilypie - Kids Birthday

Sunday, November 01, 2009

Tau Takpe..

Conversation made yesterday between myself, Dania and Dina.

Scene: In the kitchen, getting ready to go for a birthday party.


Dania: Ibu, sikat mana?

Me: Dalam bakul tu. Tempat biasa la.

Dania: Takde pun. Mana sikat ni?!

Me: Ada la dalam tu. Cuba carik betul-betul.

Dania: Kaklong dah carik dah. Takde.

Me: Kalau ibu pi carik, jumpa..memang la.....hah, kan ada ni?!! Kaklong ni, suka carik benda pakai hidung!! Mana nak jumpa?

Dina: *Tetiba menyampuk* Dina suka carik pakai kepala lutut!!


Everyone: *huh*? Hahahahahahaa.....sabar je la..

3 comments:

J.A.D said...

adlan pulak defend diri dia "abang dah cari dengan mata la mummy bukan dengan hidung tapi tak jumpa jugak"...

AmzKaz said...

hahahaha.. lawak ler anak2 kak Along ni.

ila de cute said...

hahhah lawak lawak...tp kan mak ila dulu pun ms kami seme kecik2 pun selalu ckp mcm tu kalau kami adik badik cari brg tak jumpa...

tp ari tu ada sekali buat kat syahmi, dia leh sound balik "eh mummy ni, hidung mana leh nengok"...