CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 27, 2012

Plaza BB Dalam Kenangan...

BB Plaza nak kena roboh?

Hmmm..walaupun dah bertahun sebenarnya tak ke area KL kat situ, tapi area Lot10 and BB Plaza tetap menjadi tempat nostalgia waktu remaja.

Tempat tu la dulu tempat dituju time girls outing ngan kekawan asrama dulu...Kowie, Nira, Fara, Amoi...Peej, ko takde sebab ko duduk Kluang...kalau ko dok Klang, maybe ko bleh join. Hehehe..

Tempat ni dulu aku pi double date ngan x-bf aku, Mr. F. Bukan double date la...dia bwk best friend dia, aku bawak adik aku. Hahaha..siap bodyguard. Yang kelakar, adik aku tak impress ngan Mr. F..sebab apa ntah aku tak ingat. 

Tempat ni dulu tempat nak shopping baju T yang time tu dianggap cukup branded. BUM, Quicksilver dan yang sewaktu dengannya. Rasanya Tshirt BUM aku tu ada lagi kot.

Tempat ni memang banyak kenangan. Rasanya anak2 aku pun blum pernah aku bawak jejalan ke sana. Maybe aku kena bawak satu hari...sebelum diroboh.

Kenangan..kenangan...

0 comments: